Zapytanie ofertowe nr 5 / 2017

Siemiatycze, 27 listopada 2017r.

MBP.221.1.2016

 

Miejska Biblioteka Publiczna                                                           
ul. Górna 23
17-300 Siemiatycze

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

o udzielenie zamówienia: zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego

w ramach zadania „Czytam więc jestem – Biblioteka nowoczesna formą i stała treścią”, dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura bibliotek 2016-2020.

 

Na podstawie zapytania ofertowego z dnia 21 listopada 2017 r., zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania z powodu niewpłynięcia żadnej oferty.

                                                                                                                                                                                                                                                                     DYREKTOR
Miejskiej Biblioteki Publicznej
Ewa Iwona Nowik

 

............................................................................................................................................................................................................................................................................

Siemiatycze, 21.11.2017 r.

 

MBP.221.1.2016

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5 / 2017

na: „zakup i dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego” w ramach zadania „Czytam więc jestem – Biblioteka nowoczesna formą i stała treścią” dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura bibliotek 2016-2020

 

Zamawiający:

Miejska Biblioteka Publiczna im. Ks. Anny Jabłonowskiej w Siemiatyczach

ul. Górna 23 A, 17-300 Siemiatycze

NIP 544-13-15-296

 

 zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania: „zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego”

  1.  Tryb udzielenia zamówienia 

Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 30 000 Euro. Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), postępowanie wyłączone z obowiązku stosowania w/w ustawy. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.

   
II.   Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego w skład którego wchodzą:

  1. Laptop 13 szt.
  2. Skaner A3    1 szt
  3. Oprogramowanie umożliwiające korzystanie z komputera osobom niewidzącym i niewidomym
  4. Komputer stacjonarny przystosowany do obsługi osób niedowidzących i niewidomych 1 szt. (monitor, jednostka centralna, klawiatura, mysz).

    1) Laptop - podstawowe parametry:

Lp.

Parametr

Charakterystyka (wymagania minimalne)

Parametr oferowany

1.       

Zastosowanie

Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna

Producent

Model

2.       

Ekran

Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15.6" o rozdzielczości HD (1366 x 768) z podświetleniem LED, Matryca matowa, antyrefleksyjna

Spełnia: TAK/NIE

3.       

Procesor

Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 3100 punktów według wyników ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php Wynik załączyć do oferty

Podać wynik

 

Spełnia: TAK/NIE

4.       

Pamięć RAM

Minimum 4 GB (SO-DIMM DDR4)

Spełnia: TAK/NIE

5.       

Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM

Minimum 8 GB

Spełnia: TAK/NIE

6.       

Dysk twardy

120 GB SATA SSD

Spełnia: TAK/NIE

7.       

Wbudowane napędy optyczne

Nagrywarka DVD+/-RW

Spełnia: TAK/NIE

8.       

Karta graficzna

Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej, Oferowana karta graficzna musi osiągać w teście PassMark Performance Test co najmniej wynik 830 punktów w G3D Rating, wynik dostępny na stronie: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php

Spełnia: TAK/NIE

9.       

Dźwięk

Zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio Wbudowany mikrofon Wbudowane głośniki stereo

Spełnia: TAK/NIE

10.   

Kamera internetowa

Minimum 0.3 Mpix

Spełnia: TAK/NIE

11.   

Łączność

LAN 10/100/1000 Mbps Moduł Bluetooth Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac

Spełnia: TAK/NIE

12.   

Rodzaje wejść / wyjść

USB 3.0 - 2 szt. USB 2.0 - 1 szt.

RJ-45 (LAN) - 1 szt. Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. VGA (D-sub) - 1 szt. HDMI - 1 szt.

Czytnik kart pamięci - 1 szt.

Spełnia: TAK/NIE

13.   

Bateria

4-komorowa, 40 Wh, Li-Ion

Spełnia: TAK/NIE

14.   

Zainstalowany system operacyjny

Zainstalowany system operacyjny - funkcjonalności:

Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek.

Możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet - witrynę producenta systemu.

Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) - wymagane podanie nazwy strony serwera WWW.

Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim.

Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych, zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6.

Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe.

Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi).

Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer.

Interfejs użytkownika działający w trybie graficznym z elementami 3D, zintegrowana z interfejsem użytkownika interaktywna część pulpitu służącą do uruchamiania aplikacji, które użytkownik może dowolnie wymieniać i pobrać ze strony producenta.

Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu.

Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie, praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego. System wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych.

Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie. Aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych.

Wbudowany system pomocy w języku polskim.

Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących, niewidzących). Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki - przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji.

Wdrażanie IPSEC oparte na politykach - wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny.

Automatyczne występowanie i używanie (wystawianie) certyfikatów PKI X.509.

Wsparcie dla logowania przy pomocy smartcard.

Rozbudowane polityki bezpieczeństwa - polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji.

Narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk.

Wsparcie dla Sun Java i .NET Framework 1.1 i 2.0 i 3.0 - możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach.

Wsparcie dla Jscript i VBScript - możliwość uruchamiania interpretera poleceń.

Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji - możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem.

Rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechnienia systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości poprzez sieć komputerową.

Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji.

Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. Quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe. Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe. Udostępnianie modemu.

Możliwość przywracania plików systemowych.

Funkcjonalność pozwalająca na identyfikację sieci komputerowych, do których jest system podłączony, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików ftp.).

Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu).

Spełnia: TAK/NIE

15.   

Dołączone oprogramowanie

Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku)

Spełnia: TAK/NIE

16.   

Wysokość

Nie więcej 24,3 mm

Spełnia: TAK/NIE

17.   

Szerokość

Nie więcej 385 mm

Spełnia: TAK/NIE

18.   

Głębokość

Nie więcej niż 265 mm

Spełnia: TAK/NIE

19.   

Waga

Nieprzekraczająca 2,40 kg (z baterią)

Spełnia: TAK/NIE

20.   

Dodatkowe informacje

Wielodotykowy, intuicyjny touchpad Szyfrowanie TPM Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock) Wydzielona klawiatura numeryczna

Spełnia: TAK/NIE

21.   

Dołączone akcesoria

Zasilacz Kabel zasilający

Spełnia: TAK/NIE

22.   

Gwarancja

36 miesięcy (gwarancja producenta)

Spełnia: TAK/NIE

 2) Rzutnik/projektor

     - kontrast min. 13000:1

     - rozdzielczość min. 1024x768

     - obsługiwana rozdzielczość 480i 480p 576pi 720p 1080i 1080p

     - uchwyt sufitowy regulowany (rozsuwany do min. 1400 mm)

     - obsługa 3D

     - funkcje Brilliant color VIDI lub równoważny User memory setting, Presentation Timer Instant Restart Auto Power Off Quick Cooling High  
       Altitude Mode Freeze / Blank OPE - SmartEco Direct Power On Quick Auto Search VGA Signal Power On HDTV compatible 3D ready(DLP
       link, PC+Video) nVidia 3DTV Play 3D comb filter 3D Color Management Digital Zoom Auto Keystone Wall Color Correction Closed
       Captioning Variable Audio Out Top-access lamp door Security Bar

     - żywotność lampy (godziny) min. 6500/1000 (normalny/ekonomiczny)

     - obiektyw (mm) F = 2.6 - 2.78, f = 10.2 - 12.24

     - częstotliwość odświeżania w poziomie (kHz) 15 – 102

     - proporcje obrazu 4:3

     - złącza: 1 x VGA input 1 x VGA out 1 x Composite In 1 x S-Video In 2 x HDMI 2 x Audio In 1 x Audio out 1 x RS232 2 x IR Receiver 1 x
       USB (Type A) 1 x USB (Mini B)

     - sygnał wideo NTSC, PAL, SECAM

     - poziom hałasu (dB) max. 30

   3) Ekran sufitowy elektryczny
     
      - wymiary min. 1800x2000mm

   4) Skaner do digitalizacji dokumentów format min. A3 ( w zestawie: skaner, zasilacz, przewód USB, płyty CD z oprogramowaniem, instalacje
       obsługi):
     - rozdzielczość 600x1200 dpi- minimalna długość oryginału 431,8
     - dołączone oprogramowanie: - Sterowniki Windows 2000/XP/Vista, edytory graficzne, rozpoznawanie tekstu (OCR)
     - minimalna szerokość oryginału 304,8 mm
     - zastosowanie: obiekty 3D , tekst (OCR) , zdjęcia

    5) Program powiększający z opcją mowy (zaawansowany technologicznie program powiększający ekran komputera, umożliwiający w sposób
        łatwy i wygodny surfować w sieci, tworzyć dokumenty, obsługiwać program pocztowy, korzystać z portali społecznościowych itp.

    6) Komputer, monitor, klawiatura umożliwiające obsługę programu powiększającego oraz odtwarzanie mowy osobom niedowidzącym i
        niewidomym.

    III. Inne wymagania:

         - termin dostawy: do 20 grudnia 2017 r.
         -
minimum 36 miesięczna gwarancja
         - miejsce dostawy: Miejska Biblioteka Publiczna im. Ks. Anny Jabłonowskiej, ul. Górna 23A, 17-300 Siemiatycze 

   IV. Opis przygotowania oferty cenowej

 

  1. Oferta cenowa powinna być złożona drogą elektroniczną na email: dyrektor@mbp.edu.pl
  2. Cena musi obejmować wszystkie koszty zamówienia łącznie z transportem
  3. Oferta powinna zawierać akceptację projektu umowy i powinna być złożona na załączonym formularzu (załącznik nr 2).
  4. Termin złożenia oferty cenowej: ofertę cenową należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 listopada 2017 r. do godz. 10.00.
  5. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami ze strony Zamawiającego są:

    - Ewa Iwona Nowik tel. 506243378, email: dyrektor@mbp.edu.pl
    - Jolanta Moczulska tel. email: 609407884, email: j.moczulska.mbp@wp.pl


    V. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium: „Cena” – 100
  1. Porównywaną ceną będzie cena brutto. Podana cena to całkowita cena, jaką Zamawiający poniesie w związku z wykonaniem
    i dostarczeniem przedmiotu zamówienia do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Siemiatyczach wraz z podatkiem VAT.
  2. Punkty za cenę będą obliczane wg poniższego wzoru:

                                                                        Cena najniższej oferty

                                                C =   ---------------------------------------------   x 100

                                                                          Cena badanej oferty

 

   VI. Warunki udziału w postępowaniu

      1. O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  5. nie są powiązani kapitałowo i osobowo z Zamawiającym

      2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcy, należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego 
          załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

      3. Zamawiający oceni spełnienie warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

   VII. Informacje dodatkowe

      1. Zapytanie zamieszczono na stronie internetowej zamawiającego http://bip.mbp.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/

      2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania, unieważnienia postępowania lub nieprzyjęcie żadnej z ofert w każdym momencie
          i bez 
podania przyczyny.

 

      3. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania
          u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których
          dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający w celu
          oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie 
          z przepisami o podatku od towarów i usług.

 

    VIII. Załączniki

  1. Formularz Oferty cenowej wg załączonego wzoru
  2. Umowa – wzór
    2a. Protokół dostawy
    2b. Protokół odbioru
  3. Oświadczenie wykonawcy

 

                                                                                                                                                                          DYREKTOR

                                                                                                                                                                Miejskiej Biblioteki Publicznej

                                                                                                                                                                    mgr Ewa Iwona Nowik

 

 

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

MBP.221.1.2017

FORMULARZ OFERTY CENOWEJ

 

Zamawiający: Miejska Biblioteka Publiczna im. Ks. Anny Jabłonowskiej 
w Siemiatyczach, ul. Górna 23A, 17-300 Siemiatycze

 

 

 

Wykonawca :

………………………………………………………………

………………………………………………………………

NIP :

tel. :

e-mail :

 

W odpowiedzi na zaproszenie do udziału w prowadzonym postępowaniu w trybie zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest:

„zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego”

składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia.

Zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, w tym w opisie przedmiotu zamówienia oświadczamy, że:

      1. Oferujemy realizację przedmiotu zamówienia:    

          za łączną cenę brutto ......................................... zł

          (słownie złotych:…………………………………………………………………………………)

Jak poniżej:

 

Lp.

Nazwa urządzenia

j.m.

ilość

cena netto

stawka VAT

cena brutto

wartość netto

wartość brutto

1.

Laptop …….

szt.

13

 

 

 

 

 

2.

Rzutnik/projektor (biznes/edukacja) ………..

szt.

1

 

 

 

 

 

3.

Ekran sufitowy elektryczny

szt.

1

 

 

 

 

 

4.

Skaner do digitalizacji dokumentów format min. A3 ( w zestawie: skaner, zasilacz, przewód USB, płyty CD z oprogramowaniem, instalacje obsługi)

 szt.

 1

 

 

 

 

 

5.

Program powiększający z opcją mowy (zaawansowany technologicznie program powiększający ekran komputera, umożliwiający w sposób łatwy i wygodny surfować w sieci, tworzyć dokumenty, obsługiwać program pocztowy, korzystać z portali społecznościowych itp.

 szt.

 1

 

 

 

 

 

6.

Komputer stacjonarny, monitor, klawiatura umożliwiające obsługę programu powiększającego oraz odtwarzanie mowy osobom niedowidzącym i niewidomym.

 szt.

 1

 

 

 

 

 

10.

Pakowanie, ubezpieczenie, dostawa

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

       2. Oferujemy udzielenie gwarancji na przedmiot dostawy w ilości 36 miesięcy.

       3. Oświadczamy, że:

           - w cenie naszej oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia,

           - zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń,

           - dostawa zostanie zrealizowana do 20.12.2017 r.

           - zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego żadnych zastrzeżeń,

           - nasz sprzęt w pełni spełnia warunki przedstawione w opisie zapytania ofertowego,

           - wzór umowy akceptujemy w całości i zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego,

           - uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas 30 dni od końca terminu składania ofert.

 

 

..........................., dnia .......................

                                                                                                                                                                             ..........................................................

Podpis i pieczęć osoby(ób) uprawnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy

 

 

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

MBP.221.1.2016

 

Umowa dostawy

 

Zawarta w dniu …..2017 r. w Siemiatyczach, pomiędzy:

Miejską Biblioteką Publiczną im. Ks. Anny Jabłonowskiej, ul. Górna 23 A, 17-300 Siemiatycze,

NIP: 544-13-15-296, REGON: 000905296

zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:

Ewę Iwonę Nowik – Dyrektor Biblioteki

przy kontrasygnacie:

Jolanty Moczulskiej – Główny księgowy

 

a:

………………………………………..

NIP ……………………………, REGON ………………………………..

zwanym dalej „Wykonawcą” reprezentowanym przez:

…………………………………….

tel. :

e-mail :

Na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty wykonawcy w trybie zapytania ofertowego z dnia …...11.2017 r., do którego nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych została zawarta umowa o następującej treści:

 §1

Przedmiot Umowy dostarczenie do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Siemiatyczach wg dokumentacji załączonej do zapytania - załącznik nr 1 (zwane dalej sprzętem komputerowym i oprogramowaniem specjalistycznym)

  1. Wykonawca oświadcza, że zaoferowany sprzęt komputerowy i oprogramowanie specjalistyczne:

        1) jest fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do
            używania, tj. umożliwiającym stosowanie go zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i
            akcesoriów, a także spełniający wymagania jakościowo-techniczne określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik
            nr 1
do Umowy;

        2) spełnia wymagania BHP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;

        3) jest dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.

     2. Strony zobowiązują się do wzajemnej współpracy, niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. Każda ze Stron
         zobowiązuje się do niezwłocznego zawiadomienia drugiej Strony o zajściu okoliczności mogących spowodować niewykonanie lub 
         nienależyte wykonanie przedmiotu Umowy.

§2

Termin i warunki realizacji

 

  1. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego do siedziby Zamawiającego w terminie do 20 grudnia 2017 r.
  2. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 900 – 1600.
  3. Z czynności dostarczenia sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego Strony sporządzą Protokół Dostawy, który podpisany zostanie przez upoważnionych pracowników obu Stron wskazanych w ust. 8. Wzór Protokołu Dostawy stanowi Załącznik 2a do Umowy.
  4. Odbiór sprzętu nastąpi w terminie 5 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego do siedziby Zamawiającego i potwierdzony zostanie Protokołem Odbioru podpisanym przez upoważnionych pracowników obu Stron, wskazanych w ust. 8, z zastrzeżeniem postanowień ust. 6. Wzór Protokołu Odbioru stanowi Załącznik nr 2b do Umowy. Z dniem podpisania Protokołu Odbioru przechodzi na Zamawiającego prawo własności sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego.
  5. W razie odmowy odbioru sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego przez Zamawiającego, sporządza się protokół podpisany przez obie Strony, w którym wskazuje się przyczynę odmowy odbioru. W przypadku, gdy Wykonawca odmówi podpisania protokołu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający uprawniony będzie do jednostronnego jego sporządzenia.
  6. W przypadku stwierdzenia w protokołach, o których mowa w ust. 4 oraz ust. 6 braków ilościowych, niezgodności lub nieprawidłowości (wad) w odniesieniu do sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na swój koszt wadliwego sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego na wolne od wad, usunięcia niezgodności lub braków ilościowych w terminie 5 dni roboczych od dnia sporządzenia danego protokołu.
  7. Osobami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją Umowy, a także upoważnionymi do każdorazowego podpisywania protokołów, o których mowa w Umowie, są:

         1) po stronie Zamawiającego:

              Ewa Iwona Nowik - Dyrektor Biblioteki, te,. 85 655 23 18

              przy kontrasygnacie

              Jolanta Moczulska – Główny księgowy, 85 655 23 18; 609 407 884

           2) po stronie Wykonawcy:

               …………, tel. …………………

               …………, tel. ……………… lub

    8. Zmiana osób upoważnionych, wskazanych w ust. 8, wymaga poinformowania drugiej Strony na piśmie lub drogą elektroniczną na adresy
        wskazane w ust. 8 i nie stanowi zmiany Umowy.

    9. Do dostawy dołączone będą nie zbędne dokumenty charakteryzujące wyrób i określające parametry techniczne i eksploatacyjne, a także
        warunki gwarancji zgodne ze złożoną ofertą.

   10. Wyroby dostarczone będą w opakowaniu producenta.

§3

Wynagrodzenie i warunki płatności

  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy, z tytułu należytego i terminowego wykonania przedmiotu Umowy, wynagrodzenie w kwocie ……………… PLN brutto (słownie: ……………), zgodnie z kserokopią Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącą Załącznik nr 2 do Umowy. Powyższa kwota obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją Umowy, w tym opłaty i podatki oraz koszty załadunku, transportu przez Wykonawcę.
  2. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT, w terminie 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 1 Umowy.
  3. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest podpisany przez Strony, bez zastrzeżeń, Protokół Odbioru, o którym mowa w §2 ust. 5 Umowy.
  4. Za dzień dokonania płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  5. W przypadku opóźnienia w zapłacie należności wynikającej z prawidłowo wystawionej faktury VAT dostarczonej Zamawiającemu, Wykonawca uprawniony jest do naliczenia odsetek ustawowych.
  6. Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług.

 

§4

Wady i usterki

  1. W przypadku wystąpienia usterek lub wad sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego, zgłoszonych na piśmie przez Zamawiającego przed terminem zapłaty, o którym mowa w §3 Umowy, Zamawiający ma prawo odmówić Wykonawcy zapłaty oraz żądać usunięcia wad lub usterek. W takim wypadku wynagrodzenie zostanie zapłacone Wykonawcy nie wcześniej niż w terminie 3 dni licząc od dnia zakończenia usuwania wad lub usterek potwierdzonych na zasadach określonych w ust. 2 i wystawienia Protokołu Odbioru, o którym mowa w §2 ust. 5 Umowy.
  2. Fakt usunięcia usterek lub wad musi zostać potwierdzony dodatkowym protokołem odbioru, podpisanym przez Strony niezwłocznie po usunięciu usterek lub wad.

 

§5

Gwarancja jakości i rękojmia za wady

  1. Wykonawca zapewnia, że sprzęt komputerowy i oprogramowanie specjalistyczne spełniają umówione przez Strony warunki jakości i przydatności.
  2. Strony ustalają, że Wykonawca udziela Zamawiającemu, bez konieczności sporządzania w tym celu odrębnego dokumentu, ……….. gwarancji jakości na odebrany przez Zamawiającego sprzęt komputerowy i oprogramowanie specjalistyczne.
  3. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wady danego elementu sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego zgłoszonej przez Zamawiającego poprzez, według wyboru Zamawiającego, naprawę danego elementu lub jego wymianę na wolny od wad.
  4. W celu wykonania praw wynikających z gwarancji jakości, Zamawiający zobowiązany jest zawiadomić Wykonawcę o wadliwości danego elementu sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego, zawierając w zawiadomieniu, w miarę możliwości, opis wady. W zawiadomieniu Zamawiający wskaże, czy żąda usunięcia wady czy wymiany danego elementu na wolny od wad.
  5. W ramach gwarancji jakości Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:

        1) usunięcia wady lub wymiany danego elementu sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego na wolny od wad
           (w zależności od żądania Zamawiającego zawartego w zawiadomieniu) w terminie 10 dni roboczych od dnia upływu terminu, o którym
           mowa w pkt 1.

    6. Niezależnie od przysługujących Zamawiającemu uprawnień z tytułu gwarancji jakości, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady dostarczonego zestawu sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego, w tym wady polegające na brakach ilościowych.

    7. Wykonawca pokrywa koszty wszelkich napraw sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego i wymiany ich części objętych gwarancją jakości, w tym koszty dostawy.

    8. Zgłoszenia wad w ramach gwarancji jakości za wady Zamawiający dokonywać będzie na następujący adres Wykonawcy, pocztą elektroniczną …………………….………..

    9. Zmiana adresu wskazanego w ust. 9 wymaga poinformowania Zamawiającego na piśmie.

§6

  1. W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
  2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej.
  3. Spory, jakie mogą wyniknąć z realizacji niniejszej umowy, strony poddają rozstrzygnięciu właściwemu rzeczowo sądowi w miejscu siedziby Zamawiającego.

 

§7

Umowa sporządzona została w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których dwa przeznaczone są dla Zamawiającego a jeden dla Wykonawcy.

 

 

                           ................................                                                                      ....................................

                               ZAMAWIAJĄCY                                                                                       WYKONAWCA

 

 

 

 

Załącznik nr 2a do Załącznika 2 do zapytania ofertowego

Siemiatycze, dnia 21.11.2017

MBP.221.1.2016

 

 

PROTOKÓŁ DOSTAWY

Potwierdzam dostawę Przedmiotu Umowy w dniu …………. 2017 zgodnie z zamówieniem realizowanym w trybie zapytania ofertowego
nr 5/20174 z dnia 21.1.2017 i umową zawartą w dniu ……………...2017 r.

Przedmiot Umowy dostarczony zgodnie z poniższym wykazem:

 

Lp.

Nazwa urządzenia

j.m.

ilość

uwagi

1.

Laptop …….

szt.

13

 

2.

Rzutnik/projektor (biznes/edukacja) ………..

szt.

1

 

3.

Ekran sufitowy elektryczny

szt.

1

 

4.

Skaner do digitalizacji dokumentów format min. A3 ( w zestawie: skaner, zasilacz, przewód USB, płyty CD z oprogramowaniem, instalacje obsługi)

szt.

1

 

5.

Program powiększający z opcją mowy (zaawansowany technologicznie program powiększający ekran komputera, umożliwiający w sposób łatwy i wygodny surfować w sieci, tworzyć dokumenty, obsługiwać program pocztowy, korzystać z portali społecznościowych itp.

szt.

1

 

6.

Komputer stacjonarny, monitor, klawiatura umożliwiające obsługę programu powiększającego oraz odtwarzanie mowy osobom niedowidzącym i niewidomym.

szt.

1

 

10.

Pakowanie, ubezpieczenie, dostawa

 

 

 

 

 

 

Uwagi:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

                                       ZAMAWIAJĄCY                                                                                        WYKONAWCA

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2b do Załącznika 2 do zapytania ofertowego

Siemiatycze, dnia 21.11.2017

MBP.221.1.2016

 

 

 

 

PROTOKÓŁ ODBIORU

Potwierdzam dostawę Przedmiotu Umowy w dniu …………. 2017 zgodnie z zamówieniem realizowanym w trybie zapytania ofertowego
nr 5/20174 z dnia 21.1.2017 i umową zawartą w dniu ……………...2017 r.

Przedmiot Umowy dostarczony zgodnie z poniższym wykazem:

 

Lp.

Nazwa urządzenia

j.m.

ilość

uwagi

1.

Laptop …….

szt.

13

 

2.

Rzutnik/projektor (biznes/edukacja) ………..

szt.

1

 

3.

Ekran sufitowy elektryczny

szt.

1

 

4.

Skaner do digitalizacji dokumentów format min. A3 (w zestawie: skaner, zasilacz, przewód USB, płyty CD z oprogramowaniem, instalacje obsługi)

szt.

1

 

5.

Program powiększający z opcją mowy (zaawansowany technologicznie program powiększający ekran komputera, umożliwiający w sposób łatwy i wygodny surfować w sieci, tworzyć dokumenty, obsługiwać program pocztowy, korzystać z portali społecznościowych itp.

szt.

1

 

6.

Komputer stacjonarny, monitor, klawiatura umożliwiające obsługę programu powiększającego oraz odtwarzanie mowy osobom niedowidzącym i niewidomym.

szt.

1

 

10.

Pakowanie, ubezpieczenie, dostawa

 

 

 

 

 

 

Uwagi:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

                              ZAMAWIAJĄCY                                                                                        WYKONAWCA

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

MBP.221.1.2016                                                                                                             

 

 

 

 

..........................................                                                    ....................... dnia..........................

(pieczęć Wykonawcy)

                                              

Zamawiający:

Miejska Biblioteka Publiczna im. Ks. Anny Jabłonowskiej

ul. Górna 23 A, 17-300 Siemiatycze

 

 

OŚWIADCZENIE

WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU

W POSTĘPOWANIU I BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH I OSOBOWYCH

 

Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego „na zakup i dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania specjalistycznego”, oświadczam, że:

 

  1. posiadam kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  2. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  3. posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  4. nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

.............................................................

/podpis/y, pieczątka osoby/osób upoważnionych

 

Nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy przyjęciu, iż przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemnie powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem przeprowadzeniem procedury wyboru Wynajmującego a Wynajmującym polegające w szczególności na:

               1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

               2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;

               3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

               4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub
                   powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku przysposobienia opiki lub kurateli.


              ..................................................................               

                                                                                                                /podpis/y, pieczątka osoby/osób upoważnionych/

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Miejska Biblioteka Publiczna w Siemiatyczach im Ks. Anny Jabłonowskiej

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Nowik

Data wytworzenia: 2017-11-21

Wprowadzający: Ewa Nowik

Data modyfikacji: 2017-11-27

Opublikował: Ewa Nowik

Data publikacji: 2017-11-21